dijous, 26 de juny del 2008

Nota de comiat (Peri)

Benvolguts companys.

Primer de tot he de dir que no m'esperava la felicitació des del blog del Janbo, m'ha fet molta il·lussió i casi em cau una " lagrimilla".
M'agradaria fer-vos un bon discurs però sóc home de poques paraules. Només expressar la meva alegria d'haver pogut treballar amb tots vosaltres. Coral segueix transmetent aquesta força i energia positiva, David sort amb els estudis d'infermeria demostres una gran motivació. Joanet no t'encenguis com una teia, gent com tu amb la teva experiència fa falta al Grae recorda-ho. En quan a les aranyes d'Olot i el xiquet de Bràfim hem estat poc temps junts però ha sigut un plaer.
I a tots un suggeriment cuideu a la resta de bombers del torn són molt bona gent i animar-vos a aconseguir les vostres fites.

Janbo gràcies per tot i una abraçada a tots.
Peri.

2 comentaris: